dimecres, 9 d’abril del 2014

Última setmana: LA CADERNERA (un ocell especial)

  • El professor de tecnologia ens va dir que havíem de fer un treball final que comptava +40 %  de la nota final. Per a mi era molt important treure molt bona nota, per poder estar satisfeta i orgullosa de mi mateixa.
  • Vaig esforçar-me al màxim i amb molta il.lusió, per tal de donar a conèixer l'espècie d'un ocell, que ha estat molt especial en la meva vida.

  • Gràcies a la motivació personal que tenia, el professor de tecnologia em va possar un execelent, nota de la qual estic molt contenta.

  • Al començament no tenia molt clar el tema del que volia fer la meva website, però com sabia que havia d'esforçar-me,vaig decidir fer-la de la cadernera. Aquesta au em sembla molt fascinant i tendre degut a la seva menudesa, però principalment pel seu cant melódic i silvestre que té.

  • Aquesta experiència  m'ha servit  per adonar-me que sempre que vulguis fer alguna cosa per a superar-te, has de trobar una motivació per a la qual esforçar-te i que et faci treure el millor de tu. Aquesta motivació per a mi és el meu ocellet preferit que és la cadernera.

  • Espero que us hagi agradat i aqui acaba la meva feïna en ''Tecnologies de la informació.''
  

https://sites.google.com/site/maricielori/


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada