dimecres, 22 de gener del 2014

Treball de la 2a Segona setmana en tecnologies de la informacó



,



 Començaré dient que era una de les poques persones que encara no sabia amb exactitud que baixar-se una fotografía d'internet és ''il·legal'', però el millor de tot, és que gràcies a l'aprenantatge d'aquesta setmana, a l'aula de tecnologia, he aprés y tinc els coneixements necessaris, per poder baixar una fotografía legalment y ho explicaré en aquest moment.

 He tingut que fer diversos passos per aconseguir al que tinc il·lustrat en aquesta imatge.
  • PRIMER de tot  vaig entrar al meu usuari de l'aula virtual, per poder saber el que haviem de fer en tecnologia, per aquesta setmana.
  •  En SEGON lloc, vaig clickar a l'enllaç de ''Flickr'' i vaig triar una fotografia, en aquest cas d'un monument molt conegut, famós i turístic de BCN que és una esglèsia que es diu ''Sagrada Familía''  i doncs, la vaig guardar al meu escriptori, per editar-la correctament.
  • En TERCER lloc, un cop tenint la imatge en el meu PC ,vaig anar a l'aula virtual ,a clickar a l'enllaç de la página ''Befunky'' ,y en  aquest programa vaig fer les 3 coses que hem demanaven,que són les següents:
           1- Cambiar la mesura de l'amplada de la fotografía original ,per 400 pixels.
           2- Posar-li un marc.
           3- Posar o escriure al peu de la fotografía, el nom de l'autor de la imatge. 

I PER ÚLTIM, un cop ja feta adecuadament l'editació, vaig entrar al meu ''Blogger'', per poder pujar la fotografía editada. I tot seguit, vaig clickar l'icona de ''l'Enllaç'', seleccionant la imatge.

Un cop fet això, m'aparexía un icona on havía d'enganxar ''l'URL'' de la página web, des d' on hem vaig baixar la imatge original.

També com poden observar, l'autor de la fotografía, es diu ''Kenny Teo''
 I aixó és tot el que he aprés aquesta setmana en tecnologia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada